
Biuro Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Urzędu m.st. Warszawy odwiedzili przedstawiciele personelu dyplomatycznego z placówek współpracujących z Ambasadą Kanady.
Podczas spotkania przedstawiciel Biura Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego omówił organizację pracy Centrum Bezpieczeństwa m.st. Warszawy, w szczególności zasady zarzadzania informacją (będącą źródłem wspólnej wiedzy dla koordynatorów służb ratowniczych, porządkowych oraz miejskich) w ramach Zintegrowanego Stanowiska Koordynacji i Reagowania.
Szczególne zainteresowanie wzbudził nowoczesny monitoring miejski oraz możliwości pozyskiwania, na bieżąco, różnych informacji o mieście i jego funkcjonowaniu. Goście zainteresowani byli także Centrum Powiadamiania Ratunkowego – jedynym CPR w Polsce zorganizowanym przez samorząd.
Wizyta była cennym doświadczeniem w obszarze związanym z zarządzaniem bezpieczeństwem w mieście podczas zgromadzeń, imprez masowych i zdarzeń kryzysowych.